Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die hebt ervaren. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Info@Footballshop.nl
Dorpsstraat 68
3274BD Heinenoord
Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Footballshop.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).